Кобеляцька громада

Полтавська область, Полтавський район

21.06.2022 08:50

На які питання відповідає контакт-центр НСЗУ?

Щоб убезпечити персональні дані громадян, держава була змушена відключити публічний доступ до багатьох державних реєстрів та даних. Дізнатись потрібну інформацію тепер можна телефоном. Контакт-центр НСЗУ працює стабільно і відповідає на всі питання, що входять в сферу компетенцій НСЗУ. Це – передусім питання про маршрут пацієнта.

Нагадуємо, на які питання може надати відповідь контакт-центр НСЗУ👇

✅Адреса найближчого закладу, який має договір з НСЗУ на надання медичних послуг, які цікавлять пацієнта.

✔Якщо ви переїхали та не знаєте, де знайти сімейного лікаря, вузького спеціаліста (наприклад, ендокринолога, кардіолога), зробити певні обстеження тощо – зателефонуйте 16-77. Фахівці контакт-центру нададуть контакти потенційно підходящих закладів.

☎Проте після цього потрібно зателефонувати до закладу і спитати, чи є в них відповідні спеціалісти. Якщо мова йде про проведення планових операцій та госпіталізацій – чи здійснює їх заклад в поточній ситуації. Адже зараз це питання вирішується на регіональному рівні в залежності від завантаженості лікарень.

✅Безоплатні послуги в рамках переліку послуг за програмою медичних гарантій.

✔Програма медичних гарантій 2022, попри війну, працює в повному обсязі. Пацієнт може дізнатись про свої права в НСЗУ. За номером 16-77 пацієнту нададуть повну інформацію щодо послуг, що включені до конкретного переліку.

✅Дізнатись адреси найближчих аптек, де можна отримати ліки, що підлягають реімбурсації за програмами “Доступні ліки”, “Інсуліни” тощо.

✔Фахівці НСЗУ повідомляють адреси та контакти аптек, з якими у Національної служби здоровʼя України укладено контракт. Але перед тим як йти до аптеки пацієнту варто зателефонувати та дізнатись про наявність потрібних препаратів.

Куди звератись в інших випадках❓

🔵Якщо заклад відмовляє в послузі, яку має надавати безоплатно.

✔В такому випадку потрібно спочатку спробувати вирішити проблему з керівництвом закладу. Потім – подати скаргу до місцевого департаменту охорони здоров'я. Якщо на місцевому рівні проблема не вирішується, потрібно написати листа в НСЗУ на адресу м. Київ, пр-т Степана Бандери, 19, індекс 04073, або на електронну адресу info@nszu.gov.ua. з детальним описом проблеми.

🔵Щоб дізнатись графік роботи певного закладу та наявність відповідних фахівців в ньому.

✔Відповідь на це запитання можуть дати тільки в реєстратурі закладу. Також записатись до лікарів в деяких закладах можна онлайн через медичні інформаційні системи.

🔵Щоб дізнатись про наявність медичних препаратів.

✔Інформація щодо наявності в медичних закладах ліків за Нацпереліком є на сайті https://eliky.in.ua/ та в місцевих департаментах охорони здоров'я.

🔵Щоб дізнатись контакти вашого сімейного лікаря, якщо ви переїхали.

✔Краще дізнатись контакти лікаря особисто під час прийому і заздалегідь. Якщо вже немає такої можливості, цю інформацію можна спробувати отримати в реєстратурі або через медичні інформаційні системи.