07.09.2023 11:01
АТ «Полтаваобленерго» проведе тренування із застосування графіків погодинного відключення електроенергії
Шановні споживачі, з метою підготовки до осінньо-зимового періоду та кращого інформування мешканців області щодо питань електропостачання, АТ «ПОЛТАВАОБЛЕНЕРГО» вирішило провести тренування щодо застосування графіків погодинного відключення електроенергії з умовно-реальними діями персоналу. Воно відбудеться 14 вересня.
У рамках тренування, запрацюють додаткові контактні телефони в об’єднаних філіях та дільницях Товариства, за якими споживачі зможуть отримати консультацію та роз’яснення від фахівців щодо застосування графіку погодинних відключень. Перелік телефонів – тут.
Звертаємо вашу увагу, що оголошення, яке буде опубліковане ввечері 13 вересня на сайті Товариства, міститиме як фактичну інформацію про ліміти споживання електричної потужності на 14.09.2023 р. (встановлені/не встановлені), так і повідомлення про застосування графіку погодинного відключення електроенергії у рамках дня тренування з посиланням на сам графік.
Наголошуємо: повідомлення про застосування графіків погодинного відключення, які будуть публікуватися 13-14 вересня на сайті та офіційних сторінках у соцмережах, будуть умовно-тренувального характеру, тобто без фактичного відключення. Але в цей час можуть виникнути відключення аварійного характеру та проводитися заплановані відключення, пов’язані з ремонтами електричних мереж.
Роз’яснення щодо застосування графіку погодинних відключень, можна отримати за телефонами Кол-центру (0532) 510-910, 050 305-99-10, 097-20-20-207, 093-17-02-533, 0800-305-035 та вищезазначеними додатковими контактними телефонами.
Нагадуємо, перевірити інформацію про усі види відключень електроенергії (аварійні, планові, графік погодинних відключень) можна:
– на сайті Товариства у пункті меню Відключення/Інформація про перерви в електропостачанні споживачів, обравши відповідну об’єднану філію чи дільницю
АТ «ПОЛТАВАОБЛЕНЕРГО» та за адресою чи особовим рахунком у пункті Пошук відключення за адресою та особовим рахунком.
– в Особистому кабінеті споживача;
– в чат-батах месенджерів Телеграм та Viber (після проходження реєстрації).