03.10.2025 09:25 40
На Полтавщині розпочав роботу Офіс податкових консультантів: завжди поруч із вами!

Офіс податкових консультантів – це простір уваги, поваги та довіри, адже тут платники податків можуть отримати кваліфіковану допомогу з питань застосування податкового законодавства.
Фахівці Офісу допоможуть і нададуть практичну допомогу з різних питань:
- заповнення та подання податкової звітності;
- планування податкових зобов’язань;
- заповнення декларації, подання таблиці даних платника ПДВ;
- реєстрація й застосуванні РРО та/або ПРРО;
- отримання довідки про стан розрахунків із бюджетом;
- підготовка до перевірок;
- роз’яснення податкового законодавства у сфері ліцензування.
За перші тижні роботи Офісу понад 200 платників скористались консультаціями та отримали якісну підтримку.
Наша головна мета – почути, підтримати, забезпечити прозорість, надати доступні послуги для кожного відвідувача та побудувати партнерські стосунки на засадах довіри.
Як працює Офіс у Головному управлінні ДПС у Полтавській області?
- Адреса:
м. Полтава, вул. Європейська 155.
- Графік роботи:
Понеділок – четвер: з 8 год. 00 хв до 17 год. 00 хв,
П’ятниця: з 8 год. 00 хв до 15 год. 45 хв,
Обідня перерва: з 12 год. 00 хв до 12 год. 45 хв,
Субота та неділя – вихідні дні.
- Попередній запис здійснюється за номерами телефонів модератора Офісу:
Більше інформації дивіться у відео за посиланням https://poltava.tax.gov.ua/media-ark/videogalereya/prezentatsii-ta-inshi-materiali/12087.html .
Поділитись
Дізнайтеся також
Усі новини