25.06.2025 14:15
Про внесення змін до деяких постанов КМУ щодо використання електронного посвідчення ветерана

Електронне посвідчення ветерана офіційно визнано основним документом, що підтверджує відповідний статус. Серед ключових переваг – поліпшення надання адміністративних послуг, пришвидшення доступу до соціальних гарантій та зменшення часу на перевірку статусу.
1.До внесення змін електронне посвідчення ветерана створювалося, але не визнавалося основним документом — офіційний статус підтверджував лише паперовий бланк і паперове посвідчення було обов’язковим для отримання пільг.
Після внесення змін електронне посвідчення визнано основним документом для підтвердження статусу ветерана — на рівні з паперовим бланком і паперове посвідчення тепер — тільки за бажанням.
2.Уточнено строки дії посвідчень для осіб з інвалідністю внаслідок війни:
До змін людина з інвалідністю внаслідок війни отримувала посвідчення на певний строк мала його продовжувати та проходити медичний огляд (МСЕК).
Після внесення змін посвідчення автоматично продовжується — без проходження медогляду, якщо: у людини не змінився стан здоров’я чи захворювання.
3.Якщо потрібно оновити посвідчення ветерана (через втрату, зміну ПІБ тощо) то достатньо подати спрощену заяву: через ЦНАП, або через «Дію».
З оригіналом документа можна ознайомитися за посиланням.