18.10.2024 14:20
Ключові рішення пленарного засідання міської ради
Під час чергового пленарного засідання депутати Кобеляцької міської ради розглянули низку важливих питань, що стосуються життєдіяльності громади. Переважна більшість питань порядку денного – земельні питання, які традиційно займають значну частину роботи ради. Зокрема, депутати обговорювали питання надання дозволів на розробку технічної документації із землеустрою щодо встановлення та відновлення меж земельних ділянок, а також надали погодження на затвердження вже підготовлених технічних документів тощо. Ці питання мають важливе значення для підтримки підприємницької діяльності та ефективного використання землі, адже оренда плата за землю є основним джерелом наповнення бюджету громади.
Окрім земельних питань, були ухвалені майнові питання, які стосуються надання в оренду комунального майна. Затверджено Програми фінансової підтримки комунальних підприємств тощо. Також депутати затвердили нове Положення про проведення конкурсу на посаду начальника Управління освіти, культури, туризму, молоді та спорту Кобеляцької міської ради, яким урегульовані вимоги, терміни подання документів кандидатами та склад і формування самої конкурсної комісії. Це Положення сприятиме прозорості та ефективності процесу кадрового відбору.
Загалом під час засідання було розглянуто 87 питань, із яких по 85 були ухвалені рішення. Засідання пройшло в конструктивній атмосфері, більшість рішень депутатським корпусом були підтримані одноголосно.
Провів засідання виконуючий повноваження міського голови-секретар ради Василь Кіптілий. Участь у роботі взяли 21 депутат з 26, заступник міського голови Сергій Омельченко, старости, керівники комунальних підприємств, структурних підрозділів та представники засобів масової інформації.
Протоколи результатів поіменного голосування
Відеозапис пленарного засідання 55-ї сесії міської ради восьмого скликання можна переглянути на Ютуб-каналі Кобеляцької громади