05.11.2024 16:01
Під час військового стану я змушений був переїхати. Чи можете мені направити відповідь на лист на електронну поштову скриньку?
Головне управління ДПС у Полтавській області інформує. Платники податків можуть подати заяву про бажання отримувати документи, в тому числі і проводити листування, через Електронний кабінет.
Відповідно до норм пункту 42.4 статті 42 Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VI листування контролюючих органів з платниками податків, які подають звітність в електронному вигляді та/або пройшли електронну ідентифікацію онлайн в електронному кабінеті, які подали заяву про бажання отримувати документи через електронний кабінет, а також з фінансовими агентами у випадках, визначених Податковим кодексом, здійснюється засобами електронного зв'язку в електронній формі з дотриманням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги" шляхом надіслання документа в електронний кабінет з одночасним надісланням платнику податків на його електронну адресу (адреси) інформації про вид документа, дату та час його надіслання в електронний кабінет.
Документ, надісланий контролюючим органом в електронний кабінет, вважається врученим платнику податків або фінансовому агенту, якщо він сформований з дотриманням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги" та є доступним в електронному кабінеті
Поділитись
Дізнайтеся також
21/11/2024
Шановні мешканці громади!
21/11/2024
Новий сервіс від ДПС – «Е-повідомлення»
Усі новини